torsdag 24 maj 2012

Jag går och jag går och jag går...

I lurarna har jag boken The Hunger Games och det känns som om jag skulle kunna fortsätta gå hur länge som helst, SÅ himla bra är den boken! Nu är jag precis hemkommen från dagens åtta-kilometers-runda, sjöblöt och lagom trött men jag längtar redan till nästa motionstur, då ska jag börja lyssna på del två.

Idag köpte jag mig ett par träningsbrallor av icke tights-modell på H&M. Tyget är stretchigt gråsvart och lite randigt, tydligen ska det också vara snabbtorkande. Bred resår i midjan med snodd att knyta, fickor med dragkedjor. Benen är raka med dragsko vid bensluten. Supersköna och priset helt ok!
För att hurta till mig lite köpte jag därtill en långärmad tokrosa tröja....


1 kommentar:

Sara Mia sa...

Här har du en till som snart ska gå i dina fotspår. Idag ska joggingskor tights och linne inköpas. Sedan finns inga godtagbara ursäkter. Kram!