lördag 16 juni 2012

Det lönar sig att vänta...

Förut blev man utan sin önske-molly om man inte förbokade eller satt och tokuppdaterade webbshoppssidorna vid kollektionssläppen...så är det knappast nu. Vissa storfavoriter säljer fortfarande slut men de allra flesta modeller kan man lugnt vänta ut tills dess att reorna kommer.
Då året inte bjudit på några storstadsresor och inte heller något Barkaby Outlet-besök har Odd molly-provningarna blivit mycket begränsade, därmed har också nedkärningar (att kära ned sig) och ha-begären efter plaggen begränsats.
En liten Molly-trasa har dock dragits över huvudet i den lokala butiken och kopplade i samma stund på ha-begäret, nämligen Sviwel Dress i färgen powder. Ville jag dra fram kontokortet och köpa den omgående?
-Hell yes!
Gjorde jag det?
-Nepp.
Nu ett par veckor senare fanns den på Country Dreams rea för ett gäng hundralappar mindre och jag är jättenöjd!
Happy Joy!


8 kommentarer:

Fröken Abbe sa...

Visst är sånt härligt!
Kram

Sara Mia sa...

Ett fint fynd är min melodi också! Vissa godbitar är väl värda att väntas på. Du är superfin i denna OM-klänning. Måtte nu bara sommarvädret komma på riktigt och stanna kvar. Jag vill ju ha min nya metallic halter neck dress i midsommar. Kram!

Nena sa...

Ja du har ju så rätt så. fast mitt problem är att jag ofta fastnar för färger som inte så många tagit hem, och då säljer det slut lik förbaskat! Fint fynd!
Kram

Septemberflikka sa...

Visst är det så. Jag blev överlycklig över att hitta två Ceremony strap dress till priset av en nyligen. Det känns som meant to be.

Du är jättefin i din klänning! Ha en fin söndag!

Kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Abbe,
Bästa känslan! :)
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

SaraMia,
Åh, har du köpt Metallic-klänningen, den kan jag tro sitter som en smäck på dig!
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Nena,
Precis, om man fastnar för de ovanliga färgerna, eller modellerna, kan det bli ett problem! Jag finkammade nätet och hittade bara den puderfärgade Sviweln på två ställen, Country Dreams och Odd Molly-butiken.
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Septemberflikka,
Haha, ja och då slipper man ha beslutsångest över vilken färg man ska välja..man tar helt enkelt båda! :)
KRAM!