måndag 30 juli 2012

Det är ta mig sjutton värt att fylla år...

...Om man får såhär fina presenter!
Kolla in den här ljuvliga, helt egenhändigt ihop-snickrade träasken som jag fick av lillkillen, liksom den helt underbara regnbågsfärgade grodan i betong som jag fick av dottern!


Maken passade så lämpligt på att fara iväg till Norge för att fiska gigantiska gäddingar istället för att fira sin fru på hennes födelsedag...men han är någorlunda förlåten då presenten från honom var den galet snygga väskan i skinn som jag spanat på! :)



Av mina föräldrar fick jag den fina provdockan jag önskat mig. Den kommer att göra sig finfint i min WIC och dessutom blir det lättare att fota plagg för framtida Tradera-försäljningar.



Andra fina grejer...



Å en tårta som barnen och jag grejade ihop!

Ja, så på det hela taget var det värt att bli ännu ett år äldre.
-------------------------------
TIPS! Ni har väl inte missat att det nu är 40% rabatt i Odd mollys butik i Barkaby Outlet!

3 kommentarer:

Mollymera sa...

Grattis, grattis på stora dan!!
Kramar

Solid sa...

Hej!
Här kommer ytterligare ett grattis och ett hipp hurra!
Fina presenter och ingenting slår hopknåpade alster från barnen.
Kram från Eva

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Christina och Eva,
TACK raraste ni!
KRAM!