lördag 7 juli 2012

En Odd molly-utflykt

Idag styrde vi kosan mot Barkaby outlet. Maken och barnen åt glass och roade sig på lekplatsen som ligger strategiskt placerad i mitten av butiksområdet och jag och min fina medhavda mamma kollade utbudet i Odd molly-butiken.
Affären var ganska välfylld men jag saknade provkollektioner samt de lite äldre mollysarna, det mesta var ganska nytt. Dock var det 20% rabatt på outlet-priserna.
Jag fann det jag hade hoppats skulle finnas där, X2 faktiskt, nämligen Rock-a-fellow silk l/s top i både vintage och lite powder! TJOHO!

3 kommentarer:

Sara Mia sa...

Vilka fina fynd! Jag måste baske mig ta en tur dit snart. Kram!

Annelie sa...

Wow, grattis till fina fynden!!
Känner mig lite ensam som inte hoppat på detta tåg..men kommer nog igen!
Njut av din ledighet med de dina!
Kram

Lillis goes Odd sa...

Åh, grattis till två riktigt fina plagg!!!!
Kram