tisdag 31 juli 2012

I paketet & kruk-måleri-mission completed

Munderingskompagniet gör galet snygga boots, så tjusiga att man nästan svimmar litegranna. Dessutom är de galet dyra också, så pass dyra att jag inte tillåtit mig själv att prova dem. För gör man det är man ju fast. Såklart.
Men så var det liksom så att jag härom kvällen slog en lov i webbutiken Factory och där fanns -JIPPI- Munderingskompagniets Japan-boots i den snyggaste grå-beiga färgen. Ett enda par boots fanns kvar och då det råkade vara just min storlek och då de dessutom vad nedsatt till HALVA PRISET var saken biff!

Tillsammans med ett par Jaquard long socks och en stor kofta blir de här bootsen prima, tror jag!
--------------------------------------
Ja de vitmålade lerkrukorna blev bra de också och mina rosa pelargoner verkas trivas, än så länge.

3 kommentarer:

chatarina sa...

Hej! Vilket kap du har gjort! Jättesnygga är dom.Kram

Sara Mia sa...

Såå snygga boots och vad proffsiga krukorna blev. Kram!

Septemberflikka sa...

Vilket kap!

Jag har också lyckats hitta mina bägge par till halva priset. Äntligen några skor som funkar på mina knepiga fötter.

kram