måndag 6 augusti 2012

Dagens galet rosa Swivel

Idag har jag varit iförd tokrosa stass, en Swiwel dress i mid pink för att vara exakt. Den färgen kan inte annat än göra en glad...ja förutom om man hatar rosa, för då blir man nog arg istället. Men jag blev i alla fall glad. Sedan blev jag lite arg för jag såg att min väska som jag haft över axeln skavt på klänningens sidentyg och liksom fnussat till det. Fast sedan tänkte jag att det var världsliga ting och blev glad igen.





Jag har märkt att det ibland pluppar upp lite nya...fast gamla...finingar på OM-webbutikens outlet-sida. Nu fanns där skinnjackor i två snygga modeller. Leatherette biker jacket är himla tjusig, särskilt i färgen lite powder. Jag är dock lite skeptisk till de långa fransarna bak på ryggen...kanske skulle man kunna korta av dem lite..eller kanske inte. Ordinarie pris är 5495:- och outletpriset är 3297:-. Dyrt men fint skit.


2 kommentarer:

Angelin sa...

Jeg blir glad!! Elsker rosa:) Du er helt nydelig i fine swivel dress. Jeg også liker jakken i powder.. Finfin.
Men nå vil jeg heller finne meg en fin høst/vinterjakke.
Klem.

Sara Mia sa...

Du är superfin i rosa och jag bli i alla fall glad när jag ser dig. Själv har jag gått och kärat ner mig i en orange kofta. Hur i helsefyr gick nu det till? Jag som inte ens trodde att jag gillade färgen. Men efter en lite "ska bara prova lite" så har den borrat sig fast i huvudet och ropar sådär förföriskt. Hmmm.....Kram!