lördag 11 augusti 2012

Djupdykning i garderoben

Idag har det varit garderobsrensning på hög nivå. Före sommaren var det min garderob som fick sig en duvning och nu var det barnens garderobers tur. Jag fick ihop en hel tvättkorg med urväxta kläder som så snart som möjligt ska ut på Tradera samt lika mycket till som ska med till jobbet där arbetskamraternas småkillar kanske kan ha nytta av dem. När jag ändå var igång tog jag ännu en runda bland mina kläder och hittade några Mollysar som även de ska traderas bort.
Efter förra söndagens loppisbesök tog jag en sväng på Indiska där de nu kör "halva-reapriset" på både kläder och massa andra grejer. Det fanns en hel del tjusigt porslin och fina kuddar men jag slog till på två söta hängare för 100:-, en vit till mig och en turkos till den lillas rum samt två trälådor i mörkt trä för 25:- styck. Rea är kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kan du inte bara skriva vad du har för Mollysar att sälja? Annras, vad har du för alias på Tradera?
Mvh A

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Hej A!
Låt mig tänka, det var två Full emb smock dress med fjärilar i chocolate och powder, två linnen i vitt och beige, de med logga fram och spets kring halslinningen..de kanske heter Jersey tanks. En Ka-ching pocket dress i chalk och en million dollar dress. Det var alles, tror jag!
Kram!