onsdag 8 augusti 2012

Happy joy!

Jag är så glad för idag har jag sparat minst tusen spänn och dessutom besparat mig massa obehag!
För såhär var det, precis innan semestern var jag till tandhygenisten på årlig kontroll och efter det att röntgenbilderna beskådats sa hon att jag hade ett pyttelitet hål som borde åtgärdas.
Buhuu, jag blev nästan lite deprimerad.
Idag var det så dags för lagning. Min fantastiska tandläkare kikade på röntgenbilderna och min tand och meddelar att det inte finns något hål, inget behöver lagas! Skuggan på röntgenbilderna var förmodligen en överlappning.

Tjohoo och happy joy!
:)
Jag firade med att köpa några fina färgglada tandborstar för fem kronor styck!
Nu ska jag äta jättemycket godis...men sedan ska jag tandtråda och floura, för det har jag lovat Gud.


1 kommentar:

Sara Mia sa...

Grattis! Sådana besked blir man riktigt glad över. Här har du en kompis som också tagit till flaskan (Fluoren) för ett tag sedan. Jag får riktiga flashbacks från skolans fluortant när jag står hemma i badrummet och gurglar bort tandtrollen. Kram!