måndag 13 augusti 2012

Lockande inbjudan & en Dagens

Ååååå, det är ju toklockande att tacka ja till inbjudan till Odd mollys huvudkontor och mingla runt med andra Molly-tokar och dessutom kika på allt det vackra som komma skall...jag vill vill vill..men det blir ju lite meckigt att sedan fara hem med tåg på kvällen och stiga upp i ottan dagen efter för att jobba. Men ändå...kanske är det super-värt-det!

Ska några av er andra dit?

Å Dagens är en Pippi-klänning som heter Lena. Från Jumperfabriken såklart.


13 kommentarer:

Anne sa...

Jag ska - hur skulle jag kunna låta bli hih
Kram

Unknown sa...

Nej får inte ihop det heller. Tyvärr.......Kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Rosen,
Såklart, du har ju krypavstånd din lyckans ost! :)
KRAM!

Mollymera sa...

Har ingen inbjudan :(

Kraaam

Sofia sa...

Ja tror jag ska åka! är passande nog långledig just då. Jag är ju galet nyfiken på nyheter!

Hilde sa...

Det blir inget för mig heller. Det är alldeles för långt för några timmar.
Kram

Anonym sa...

Jo, jag tänkte åka.
Christina, om du vill så häng med!
kram
elisabeth

Lingonberrie sa...

Jag ska dit tror jag, har ändå lite andra saker på gång i storstan så det passar bra.
kramar!
<3

Titti08 sa...

Skulle så gärna delta men är fortfarande i Thailand då.....
Åk...lite trött dagen efter är det värt!
Kram Titti

Dr Molly sa...

Jag tänkte åka om jag inte hinner föda först! Ska i stanna över natten! Kul om du kommer ju! KRAMAR

Shopaholic sa...

Jag kommer, ska bli kul om inte annat att träffa alla fina "Odd Molly" tjejerna ;-)
KRAM!!

VivanDivanGoesFashion sa...

Jag vill jättegärna få till det men det var ju lite knasigt sådär mitt i veckan men jag ska försöka få ihop schemat :) Vore ju så kul att träffa alla härliga donnor och smygkika lite på kollektionen till våren...

Kram
/Vivvi

Anonym sa...

Jag tänkte också dyka upp, det vore väldans roligt att ses igen! Kram Christine