torsdag 27 september 2012

Oooooh, massa MISSONI kvar...

Inte förrän idag tog jag mig ner på stan för en snabbvisit på LINDEX. Att det skulle finnas några MISSONI-plagg kvar trodde jag egentligen inte eftersom webbutiken är sopren och Tradera formligen svämmar över av zickzack-randiga gobitar till överpris.
Men jag hade tokfel för där fanns massor kvar,
både dam, barn och skor!


Till och med den omåttligt populära omlottklänningen fanns där i flera storlekar! Dessutom hittade jag den übersöta flickklänningen i lila och guldiga nyanser för 299:-, verkligen hur fin som helst. Med mig in i provrummet följde en hög kläder och efter lite provande insåg jag att den omlottklänning som från början hade varit storfavoriten inte alls föll mig på läppen, istället blev jag galet förtjust i den stickade tunikan med breda ränder.



Dessutom var den stora finstickade sjalen i mörkbrunt, vitt och guld given.


Och sist men inte minst, den ljuvliga klänningen till lillmuppen.

Dagens: Kappklänning från ChillN och underklänning från Cream.




8 kommentarer:

Nena sa...

Så var det på Lindex här också som jag passerade förbi idag! Hur mycket som helst fanns det! Du gjorde helt rätt som bytte favorit!!!!
Kram

Sara Mia sa...

Jag var förbi butiken i Valbo köpcentrum och där fanns också massor av plagg kvar. Jag tror inte suget är lika stort i mindre städer. Här vet knappt folk vad Missoni är. Själv köpte jag inget alls, duktigt va? Kram!

Shopaholic sa...

ÅH, kan du inte raraste du kolla om flickklänningen som du köpte till din Sessa finns kvar i 116 och/eller 128? Sen jagar jag kjolen i lila/brunrosa (http://www.lindex.com/se/Assets/SiteV3/Pages/Product/ProductFormPopup.aspx?productIdentifier=6878119) toner som matchar kavajkoftan i samma nyanser. Jag har jagat den överallt....i storlek 40 eller 42....om du har tid förstås.
KRAM fina du!!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Nena,
Jag tror jag ska ta mig en till sväng nu i helgen, kanske har det kommit in lite returer också!
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Sara Mia,
JAg tror du har helt rätt, Gefle-borna är inga Missoni-fans! Jag tycker att du ska köpa pennkjolen, den skulle du vara galet snygg i!
Stor kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Shopaholic,
Jag tror jag ska besöka Lindex imorgon och då kan jag kika efter de plagg du önskade. Jag återkommer!
KRAM!

Shopaholic sa...

Tusen tack rara du!!
Ha en fin fredag!!
KRAM!!

Anonym sa...

Åh, snälla kolla din mail! jag har skcikat ett önskemål till dig! <3