onsdag 26 september 2012

Rund under fötterna

:) Nä Marie, riktigt så spännande som ett Odd molly-innehåll hade paketet inte denna gång! Paket-temat för dagen var istället Crocs. Ett par till dottern och ett par till mig. Den lilla fick ett par riktigt goffiga men fjäderlätta vinterpjuck av moonboots-modell och själv fick jag ett par tofflor med härligt lurvig insida. Det var verkligen på tiden, för de jag har nu ser rent utsagt livsfarliga ut i rabiessmittosynpunkt efter att ha används dagligen i ett par år. Det som en gång var en rosa och fluffig insida ser nu ut som något dött av obestämbar färg. Så det var liksom på tiden för ett par nya. Det visade sig hur som helst att jag lyckats beställa ett par tofflor med sådan där rundad sula som ska göra underverk med dallriga och otränade ben. Jag kan bara säga att det inte känns helt naturligt att gå på bollar...men det var rea på tofflorna så de får stanna.

Dagens: Bästaste Commixen men en underklänning från Cream.


Inga kommentarer: