tisdag 23 oktober 2012

Den förlorade mollysen har återvänt, pris ske Tradera!

Wigwam dress i vintage chalk är en gammal Odd molly-favorit. Jag satt och tok-refreshade vid någon av webbutikernas kollektionssläpp för att garantera en klänning till min garderob. Wigwammen klickades hem och användes alldeles för sällan, den var för kort och tight upptill. Efter lite ångest åkte den ut på Tradera och såldes till en annan mollytok som den passade perfekt på.
Sedan dess har jag haft koll på andrahandsmarknadens wigwams men jag har hittills tyckt att de har blivit lite för dyra, men nu hittade jag det jag sökte:

TJOHOO!

392:- kostade den och ett rart paket var det också.



6 kommentarer:

Anne sa...

Hahaha gu va kul :) Vi har gjort exakt samma resa med det här plagget. Jag ångrade mig så in i norden efter att ha sålt och tokspanade på T tills jag fick den till vettigt pris :)
Kram

Pernilla sa...

Åh jag som precis väntar hem den via en FB grupp. Ser fram emot detta!

Lillis goes Odd sa...

Så kul! Jag gjorde likadant med min grå Wiggwam. Nu finns de i huset, inte ofta använda men oh så underbara!
Grattis :-)
Kram L

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Rosen,
Ja, det är något speciellt med det där lilla stycket tyg! :)
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Pernilla,
Jag tror du kommer tok-gilla den!
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Lillis,
Haha, ja nukommer jag INTE att göra mig av med den igen! :)
KRAM!