onsdag 17 oktober 2012

En fury efterlysning & pimpning in progress

På Odd molly-butiken i Barkaby provade jag lurviga Todiefor sherling jacket om och om igen. Superläcker var den men jag visste inte om jag skulle få användning av den och efter ytterligare några "jacka-av jacka-på" hängde jag tillbaka den på provkollektionsställningen.

BIG MISTAKE - HUGE MISTAKE

Jag ångrar mig. Dumma, dumma mig.

Är det möjligtvis någon som köpte en Todiefor Sherling jacket eller en Todiefor sherling hooded coat och kan tänka sig att låta mig köpa den måntro?
Snääääälla?
Todiefor sherling hooded coat. Todiefor sherling jacket hittade jag ingen bild på.
--------------------------
Nu har jag påbörjat ett pysselprojekt. Vi pratar naturligtvis über-blingning och offret i fråga är min nya laptop. Innan jag satt igång var den svart...nu är den det INTE.
Jag har dock bara kommit halvvägs.
:)

-------------------------
En Dagens Commix Cardigan


1 kommentar:

Sara Mia sa...

Håller tummarna hårt för att Den läckra jackan hittar hem till dig. Måste bara uttrycka min beundran över din kreativitet vad gäller laptop-utsmyckning. Om detta bara är början väntar jag spänt på slutresultatet. Kram!