tisdag 30 oktober 2012

Min nya bästaste bästa

Ja ibland blir det där man suktat efter länge och slutligen slagit till på precis så bra som man har hoppats på. Den här gången var det verkligen så och jag är så glad över det härliga som beställdes från Nantucket och som dök upp igår.

En galet elastisk sak i det mjukaste och ljuvligaste krinklade materialet, 70% ull och resten elastan. Modellen är vid, längre bak och lite kortare fram och tyget faller snyggt, dessutom är den sjukt bekväm. Ja, ChillNorways Mexico dress är från och med nu min absoluta favorit-klänning.
JAG ÄLSKAR´N!
:)





---------------------------------
Idag har jag och maken varit på vår allra första cirkelträning. Det var skitjobbigt och jättekul...det är bäst att jag har det på print, att det var roligt alltså, för imorgon är jag nog av en annan mening. Särskilt röv-delen av mig. Barnen var med och satt i träningslokalens soffa och tittade storögt på. Sonen sammanfattade det hela efteråt med: -Man såg jättemycket rumpor. Om det var bra eller ej vet jag inget om.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sikke fin den er - den klæder dig rigtigt flot :-)

Hilsner fra Danmark
Charlotte