onsdag 26 december 2012

Mellandagsreans allra bästa

Nu är tid att fynda!
Här är några tips:

* VIP-rea hos Odd mollys webbutik. Imorgon börjar egentligen rean men redan idag kan du shoppa loss på VIP-rean. 30% på höst- och vinterkollektionen 2012, ange vinterkollektion VIP30 i rutan för gift certificate.
* Odd Molly-butiken i Barkaby startar sin rea idag, 40% på outletpriserna!
* Nantucket har kört igång med sin stora julrea!
* 50% rabatt hos Millami.
* 41% rabatt på Primeboots hos Campadre.
* Miinto.se har massor att välja på.
* Swedish Hasbeens har halva priset på många finingar!
* Milk and Honey erbjuder 30% på hela sortimentet.
* ZooVillage har 40-50% på massa mollysar...och mycket annat också!

2 kommentarer:

Helena sa...

Tack för tipset! Kunde inte stå emot Millamis priser :-)
Kram

Sara Mia sa...

Kul med rea-tips! Jag är så tacksam för nätbutikernas rea. Orkar definitivt inte gå ut och armbåga mig fram bland alla andra.
Jag har suktat lite extra på Mulberrys rea samt Miss Gretas. Med denna vinter var det absolut dags för ett par riktigt fina UGG:s. Tänkte att jag snabbt kunde dra på mig dem på bara fötter och hasta till jobbet, utan att frysa om fossingarna. Kram!