söndag 30 december 2012

Mer REA

Reorna blir bättre och bättre men jag har helt otroligt nog inte handlat en endaste liten trasbit. Det finns dock en Vintage by Fé-kofta som jag verkligen skulle vilja lägga vantarna på men som ännu inte finns på rea, så jag avvaktar tills den dyker upp med minst 40% rabatt innan jag slår till. :)

Jag var nyss in på Miinto.se och kollade av deras rea på intressanta märken och det fanns en hel drös med fina grejer från Odd molly, Branting, ChillN, Ewa i Walla, Hunkydory, Noa Noa och Rabens Salonger. Vissa av plaggen har fortfarande rätt fjuttig rea men den som har is i magen och kan avvakta en vecka eller så kan säkerligen göra finfina fynd!

Selected Style har också kört igång med sin rea. För er som gillar Cindstorys oversizade tröjer med vingar finns dessa nu till lite rabatterat pris.

Avslutningsvis kör Wakukuu 30-50% rea i sin webbutik!

2 kommentarer:

OddStyle.dk sa...

Tak for de fine tip :) må du få en god søndag
Kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

OddStyle,
Det var så lite så, hoppas du har hittat något riktigt fint på rea! :)
Kram!