onsdag 24 april 2013

Nio veckors Odd molly-detox

Koh Tao
Men nu är jag tillbaka, inkastad och nedsläppt i ekorrhjulet igen och åter iklädd mina favvo-mollysar!:) I nio veckor har vi njutit av Thailand, sol bad och massa äventyr. Det har varit en underbar resa helt utan stress och måsten. Dessutom har vi har haft galet roligt och träffat helt fantastiska människor.

Ändå känns det härligt att vara hemma igen med allt det välbekanta, sitt eget valda liv. Under drygt två månader har en bikini och ett par strandklänningar utgjort hela min garderob och att nu dyka in i klädkammaren bland mina favoriter känns himla bra.

Fast HELT Odd molly-detoxad har jag inte blivit - solbrillorna med snirkliga skalmar har hängt med under hela resan.
:)
Shark Bay


Den lilla hittade en kompis. De två grävde fina gropar tillsammans.


Hängmattor är härliga, dock är det svårt att undgå en viss kassler-feeling.

Ban Krut.

Vår veranda.


10 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Wow! Vilket äventyr ni varit ute på och sååå skönt.
Men roligt att höra i från dig i bloggen igen.
massa kramar och hälsningar
L

Unknown sa...

9 veckor! Gud vad härligt! Och vilka fina bilder! Bilden på dottern och vovven grävandes är ju helt underbar! Kram och välkommen tillbaka!

Mollymera sa...

Åhh, så underbart!! Säger också välkommen tillbaka till oss!
Kramar

HOUSE of ADELA sa...

Ahhh vad märkligt!=) Tittade in till dig i dag och undrade just om du inte kom tillbaka snart! Så är du här nu, vad trevligt!! Guuuud vilken resa!!:)

Kram
Adela

Septemberflikka sa...

Åh vad underbart!

Kul att ha dig tillbaka igen.

kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Men så härligt det ser ut. Nio veckor, inte illa. Förstår om ni känner er utvilade :) Och sådär lagom knallbruna förstås bland alla likbleka svenskar här i iskalla Sverige :)

Kul att ha dig tillbaka

Kram
/Viviv

Anonym sa...

Vilken drömresa ni gjort!! Ser helt underbart ut, vilka bilder.. Välkommen tillbaka!
Kram,
Annelie

Titti08 sa...

Välkommen åter.....åh nu längtar jag ännu mera till vårt lilla hus när jag ser dina fina bilder......
Ännu ett tag kvar....två resor inbokade framöver!
Kram Titti

Natascha sa...

Vilken resa!!! Härligt att kunna resa bort under en så lång tid.
Jag har allt undrat vart du har tagit vägen. Välkommen hem! Kram

Dr Molly sa...

Oh wow vad underbart! Och jag som tycker att våra tre veckor nästa vinter känns som en dröm! Gick barnen i skolan? Berätta gärna mer och tipsa om var ni varit! KRAM och KUL att du är tillbaka!