onsdag 1 maj 2013

Bla bla bla och lite REA

Valborg tillbringades med familjen vid historiens minsta kase, det tog knappt 30 minuter för den att brinna ned. Inte så konstigt med tanke på att det bara är ett par dagar sedan snön försvann, folk har ju inte hunnit vårstäda ihop några kvistar än. Förresten, var 30 minuter precis lagom, sedan cyklade vi hem och kände oss lyckliga över att vara lediga dagen därpå.

Idag stod "utrymning av garderob" på schemat. Min wic ska nu bli lillsnärtans rum och rummet bredvid, som hittills fungerat som gästrum/kontor blir hennes storebrors. Maken håller på att lägga nya golv i bägge rummen och det blir superfint, jag ser fram emot själva inredningsfasen. Dotterns säng ska platsbyggas och sedan blir det lite hyll-inköp på IKEA, resten av möblerna har vi redan, en del grejer har jag köpt på loppisar och målat. Alla mina kläder och skor är numer tillfälligt inhysta i biorummet, där får de stå tills dess att vi gjort i ordning barnens gamla rum. Undrar hur det ska se ut? Hursomhelst, när det är fixat får de flytta dit.
Gårdagens:
Grandmas coat, Odd molly
Swivel dress, Odd molly


Jag såg att Milk and Honey har midseason sale med 20% på hela sortimentet i 48 timmar.
Ange rabattkoden "sale20" i kassan.

2 kommentarer:

Nära vill jag leva sa...

Hej!
Vilken rockad ni håller på med där hemma men sånt är ju roligt.
Snygg dagens och jag inser att min Svivel inte borde ha sålts.
Kram från Eva

Fröken Abbe sa...

Vilken snygg outfit!!!
Kram