måndag 27 maj 2013

Det har sina fördelar att vara storfotad

Är man född med rätt rejäla blad och dessutom gillar att skorna är ett nummer för stora går det att hitta prima pjuck till tokbra priser! På Tradera hittade jag ett par nya och fint röda Converse för 200:-. Perfekt säger storfot.

Annars då? Jo, det är ju Odd molly-rea på Members.com, jättefina grejer till 40% rabatt. På samma ställe hittar du trevliga väskor från Louis Vuitton med upp till 60% rabatt. 


Dagens:
Full emb smock dress & kofta Odd molly


1 kommentar:

ÅsaL sa...

Hej igen. Kul att se att du är tillbaka! Vilken resa ni har gjort, wow!
Jag vet ju att du handlar en del på Tradera, och vem gör inte det...!? Säljer du där också? Isåfall, hur hittar jag dig och dina annonser?
Jag har fortfarande kvar och använder mitt allra första Odd Molly-plagg, en rosa klänning som jag köpte av dig här från din blogg :)
Ha det gott! /Åsa