onsdag 31 juli 2013

Provkollektionsplagg på

Provkollektionsutförsäljningen i Barkaby bjöd på mycket lite ruff och knuff (om man jämför med förra gången :) ) men en hel del fina klänningar. Jag fick med mig tre, samt två underklänningar hem. En av dessa, Poetry dress i färgen porcelain, har jag fluktat efter allt sedan kollektionssläppet men jag har varit på tok för snåljåpig för ett inköp. Nu är den iallafall min.
En av underklänningarna, A-one silk prntd long camisole, funkade bra att ha under.

Inspektionen av rea-paketet från Pomp de Lux är avklarad, jag är mycket nöjd och det tror jag lillfisan blir också.
Fina knästrumpor med glitter.
Här råder det ständigt brist på tighs och eftersom den lilla ALLTID ska ha sådana kan det bli problem. Ett gäng nya, också de glittriga,  faller alldeles säkert i god jord.
Grymt söta puffbraller.
Bred smockresår i midjan, perfekt för små runda magar. Rosett dessutom.
Tights med fina fladdriga fjärilar.
Allra finaste klänningen.

Inga kommentarer: