torsdag 1 augusti 2013

Finaste fyndet och Odd molly hudvård

Lyko.se har sedan många år varit min personliga hårvårdsleverantör och eftersom mitt barr numer är lika delar grått och brunt går det åt en hel del intensivtoningar. Just nu har Lyko tokbra pris på favorit-toning från Goldwell, 99:- förpackningen att jämföra de normala 160:-.
Butikens superbra priser på Odd molly-produkter gäller fortfarande så om du behöver fylla på solkrämsförrådet tycker jag du ska slå till. Annars kan jag rekommendera Sparkly body lotion som gör din hud fint glittrig, särskilt tjusig på sommarfärgade armar och ben.

Odd molly Lip balm 39:-, förr 155:-
Odd molly Sparkly body lotion 115:-, förr 215:-
Odd molly Post sun body lotion 59:-, förr 165:-
Odd molly Sun-care lotion SPF 20 49:-, förr 200:-
Odd molly Sun-care lip SPF 25 39:-, förr 110:-


Finaste fyndet från förra veckans sample-sale var en jacka, Cortez parka jacket i färgen military. Enkel modell med massa fina detaljer! Jag tycker allt som oftast att molly-jackorna är tok-små i storleken och flera av de jackorna som fanns var obekvämt tighta över ryggen när man fällde fram armarna (däribland den superfina roskappan från samma kollektion). Cortez var lite större och därmed alldeles perfekt.

Inga kommentarer: