måndag 19 augusti 2013

Från Portugal via Holland, idag kom mina nya Xuz!


Nu ska jag ut och kloppeti-kloppeti-kloppa för jag har köpt mig ett par nya träskoboots! Ett par sprillans handgjorda portugisiska finingar som är minst lika ljuvligt träsko-snygga som mina gamla trotjänare av samma märke. Jag hittade dem i Holland via en Etsy-shop, till ett mycket fördelaktigt pris dessutom. Ajm one häppy träsko-knarkare.



Etsy-shoppen hade flera fina modeller. Du hittar butiken HÄR.
I mitt XUZ-sökande hittade jag även en portugisisk skobutik på webben som har ett gigantiskt sortiment av just XUZ. Där fanns massa fint, men favoriterna är nog ändå:


Finns HÄR
Hippie-fina
--------------------------------------------------------
Dagens
Skitbillig Vintage by Fé-klänning från Tradera.

Inga kommentarer: