tisdag 6 augusti 2013

Träningsvärken från det glödande riket och mera Vintage by Fé

En galet träningsvärkande kropp har blivit ett normaltillstånd för mig. Min sjukt roliga arbetskompis undrade om det inte är något fel på mig som ständigt kan ha träningsvärk efter så lång tid av regelbunden träning! :) Jag börjar undra detsamma. Man tycker ju att 3-4 pass i veckan i sju månader borde ha vant kroppen, men icke. Efter varje pass tänker jag att detta är det absolut jobbigaste jag någonsin varit med om och dagen efter måste jag schamponera håret mot duschväggen därför att jag inte får upp armarna ovanför huvudet. Fast det är det helt klart värt för dessa omväxlande cirkelpass är fantastiskt roliga!
Jag, varje dag.
Jo, jag är ju väldigt förtjust i Vintage by Fés tidigare kollektioner, den senaste är jag inte jätteglad i för den skiljer sig lite mot de tidigare. Några klänningar och tunikor har jag som tidigare berättat köpt via Tradera men idag kom en fin militärgrön klänning från butiken Essere design. De har just nu sommar-rea så priset blev väldigt förmånligt.
Essere designs rea finns även detta grymt snygga armband som jag trånat efter så länge. Har kostat 499:-, nu 200:-.

Inga kommentarer: