onsdag 7 augusti 2013

Två har blivit fyra och en Dagens

För en byxlös människa som jag själv är Odd mollys Rock-a-fellow-underklänningar perfekta. De gör sig lysande till ett par tights och en stickad kofta. För att de inte ska bli sådär jobbigt för korta slår jag till på två storlekar större än min normala, då blir de alldeles förträffligt långa och lösa och eftersom jag alltid har något över syns det ju inte att den glappar i ryggen.
Jag har sedan tidigare två fina exemplar, i vintage powder och powder, som inhandlats på bloppis. Nu har dessa två kompletterats med ytterligare ett par som jag fann på 70% rea. Fina som snus är de.
Vintage dark grey och dark berry. 

Dagens
Maxikjol från Kaffe
T-shirt från HM
Sjal med stjärnor från Gina Tricot

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,vilka fynd du gör.Vart köper man rock a fellow på 70%
Helene

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Helene,
Eller hur! JAg är en obolig REA-räv! :)
Jag köpte dem på butiken Sivi Shop, det fanns fler kvar. Du kan ringa dit och kolla, de har skickat mollysar med post förut. Tel nr dit är: 026-183132.
Ha det bra!

Anonym sa...

Tack så mycket för hjälpen. Har ringt och beställt en idag.
Ha en mysig lördagkväll.
Helene

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Helene,
Vad bra, grattis till ett bra köp!
Kram.