onsdag 18 september 2013

Worn, rough and leathery lovelies

Campomaggi, bara namnet får mig att vilja ha en väska av det märket...tillsammans med lite fin-ost och ett glas rödvin. Fast helst en väska.
Jag har hittat min drömbag, stor i slitet mörkbrunt läder med de allra snyggaste detaljerna. Den skulle göra sig perfekt till mina Primeboots, de skulle bli allra bästa kompisar...in fact, hela min garderob skulle bli själaglad om Campomaggi flyttade in, med eller utan rödtjut.

Modell 1341

I webbisen Passion for Brands där jag fann MIN väska hittade jag även alldeles fantastiska möbler av märket Artwood. Oooh, massa fina bruna lädriga saker! Jag ser till exempel mig själv och väskan casually hänga i:
Tomcat Aviator fotölj, Artwood
Eller för lite mer upprätt sittande:
Mimi stol, läder fudge, Artwood

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ja alla Campomaggis väskor är ju skitsnygga! Men AS-dyra. Eller har du som vanligt hittat någon till ett lite bättre pris?/annie

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Annie,
Haha, nej, till och med rea-räven och snikot herself har aldrig sett en Campomaggi på rea! Men jag ger inte upp, någon gång måste det hända! Lovar att hojta till då. :)

Ha det bra!

Anonym sa...

Låter bra det! Vi får hålla utkik..

Anonym sa...

💄Gillar din stil!
Med vänlig hälsning,
Lillemor i Gävle

Unknown sa...

Jorå CM reas oxå, jag köpte min för halva priset. ;)

Coola möbler, lite annorlunda - sånt gillas.

Kram kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Halloj Lillemor,
Tack vad du är rar! Trevligt med en fellow gävlebo, kanske stöter vi ihop på Korint eller Sivi någon dag! :)
Kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Javabönan,
50%, är det sant!? Ja, hittar jag på någon sådan rea måste jag absolut slanta upp, helt klart!
Kram

Anonym sa...

Hej

Kan tipsa om denna site där jag har handlat mina Campomaggi från:
En av Tysklands största väsksiter, de är snabba med leverans och har ett gigantisk utbud av väskor.
Ca halva priset mot i butikerna här.
Shop ´til U drop ;)

http://www.wardow.co.uk/campomaggi

Kram
Molly-Marie

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Marie,
Ooiii, tack snälla för tipset! :)
Kram

Villa Hemma sa...

Jag har också köpt fr den tyska sidan! Kan klart rekommenderas :)

Villa Hemma sa...

Jag har också köpt fr den tyska sidan! Kan klart rekommenderas :)