måndag 28 oktober 2013

Jag gillar jackan med den konstiga färgen

Helgen kom och försvann i ett enda stort swisch, jag hann ju liksom inte med alls! Minns dock tydligt att jag på söndagen, klockan 08.15 befann mig i ishallen för sonens hockeylags första match för säsongen. Kvart över åtta en söndag, hur galet är inte det?
Jo, och så hann jag minsann med en sväng till Barkaby Outlet också. Var ju tvungen att slå en kik på den där provkollektionen som skeppats hit från USA. Det var inte precis så att jag sprudlade över av glädje när jag såg vad den innehöll men ett och annat tjusigt plagg gick att finna. Men mer om det en annan gång.

Apropå Odd mollysar, på Tradera hittade jag en Anchohuma jacket i den där konstiga färgen som jag tror de kallar för dark powder. Jag gillar jackan starkt och färgen ännu mer...trots att den i mina ögon är helt opudrig.



Dagens
Klänning, ChillN
Rock-a-fellow slip, Odd molly
stövlar, Xuz

Inga kommentarer: