lördag 21 december 2013

Den som söker skall finna... i Danmark

Efter en trevlig grötlunch och paketspel på jobbet gjorde jag fint på mitt stökiga skrivbord för att sedan ta en lång och härlig julledighet. Både klappar och julmat är inhandlad och det enda jag i princip behöver göra är att hålla mig mitt i tröjan och invänta tomten.
Perfekt gröt-ätar-klänning - det syns inte när man spiller.
Apropå paket så fick jag ett himla fint ett igår!

I somras såg jag en enkel mullvadsfärgad Tina Wodstrup-klänning som jag blev tokförtjust i men som inte inhandlades. Dumt av mig. Sedan dess har jag letat som en tok på nätet efter klänningen utan framgång. Tills nu. I en liten dansk webbutik, Tinas Hjem, hittade jag den, och inte nog med det, där fanns också en fantastisk plyschig sak med alvluva från samma kollektion. Med 25% rabatt samt fri frakt sa det klick..så att säga. Förutom ett himla fint paket med två finfina klänningar fick jag även en present i form av två IB Laursen-tags i metall. :)


2 kommentarer:

Nära vill jag leva sa...

Hur perfekt är det inte med en grötätarklänning, dessutom får man plats med mycket gröt innanför.
Kramar på dig

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Haha, ja de töjbara klänningarna är de allra bästa! :)
Stor kram!