onsdag 8 januari 2014

Den nya klänningen som ser ut som en badrock och ännu mera REA

Efter jobbet åkte jag direkt till direkt till träningslokalen. Väl där visade det sig att det bara var jag och en tjej till som anmält oss till passet vilket resulterade i att vi fick köra boxning. Boxningsträning är skitkul men är man utrustad med helt omuskliga räkarmar är det absolut det überjobbigaste man kan göra, jag gissar att jag inte kommer att kunna lyfta armarna över axlarna imorgon så någon hårtvätt är inte att tänka på.

Nu har jag intagit soffan med datorn på magen för att kolla av reorna, här är vad jag hittade:

MILKandHONEY har bättrat på sin rea till fina 50%. Här finns massa fint att fynda!
BLUE CO har bra rea och många trevliga märken.
ZOOVILLAGE har upp till 60% rabatt och anger du koden EXTRA20 i kassan får du ytterligare 20% rabatt.
BESTofBRANDS bättar på sin 30%-rabatt till 50% imorgon.

Odd molly-kuddar till halva priset hos MilkandHoney

Snygga Airsteps till 50 % rabatt - hos MilkandHoney
Rara Minnetonkas på REA finns hos Blue Co
Jacka från Project Foce till halva priset - hos Blue Co
 
Söt cape från Another Brand, finns hos Blue Co
Idag invigdes även den nya myspysiga plyschklänningen från Tina Wodstrup. Den ser ungefär ut som en badrock och den är alldeles underbar! :) För att inte frysa ihjäl på jobbet fick den stickade Odd molly-sjalen hänga med liksom torgvantarna med guld och paljetter.


3 kommentarer:

Sara Mia sa...

Ja, nu när vi är på 50% nivå och däröver är det plötsligt väldigt intressant med rea tycker jag. Har lagt lite olika plagg i en favorit-mapp som jag väntar ut och hugger på när det blir tillräckligt bra. Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Du är en underbart organiserad rea-shoppare Sara! Ska bli roligt att se vad du fyndat! Stor kram!

Anonym sa...

Så fin TW-klänningen är! Får jag fråga vad du har för storlek?
Tack på förhand å kram! =)
/Linda