torsdag 2 januari 2014

Min nya lilla tant-kappa och rea på Tina Wodstrup

På outleten fann jag mig en liten söt tant-kappa - Mercedario rugs coat i dark indigo! Mjuk och go med en krage av mörkbrun fuskpäls samt ett fint champagnefärgat foder med spets, klädda knappar, volang nedtill och brodyr på ena ärmen. Kappan fanns även i färgen dark ruby och i Barkaby blir den din för 500:-
...att jämföra med ordinarie 3000:-.


Om någon är sugen på lite Tina Wodstrup-rea är mitt tips att kika in hos danska Tinas Hjem...

2 kommentarer:

chatarina sa...

Hej! Fin!! Du är en riktig fyndfia du!! ;) Roligt att se vad du hittar.Hoppas att du får en fin fortsättning!! Kram

Sara Mia sa...

Vilken snygg kappa! Jag som älskar blått faller ju direkt. Tantig tycker jag verkligen inte, kalla den hellre klassisk. Kram!