söndag 26 januari 2014

Perfekta naglar på hemmavis och en Dagens

Jag var på jakt efter färdiglagad pulled pork på ICA Maxi men fastnade framför nagelvårdshyllan, där fanns nämligen ett Depends startkit för gelnaglar. Paketet innehöll rengöring, underlack, överlack, lampa, nagelfil och träpinne. Själva gellacket med färg fick man köpa separat.
Efter rengöring, lackande och lamplysande efter beskrivningens alla regler var det hela färdigt och mina naglar var minst lika fina som om jag besökt en nagelsalong! Gellacket ska nu hålla 2-3 veckor och är säkert skitdrygt att få bort men det är det värt för naglarna blev verkligen supertjusiga. Rekommenderas varmt.
Köps med fördel på ICA Maxi, ca 150:- billigare än på tex Kicks.

Härliga glittriga lack finns liksom vanliga lack och fransk manikyr.
Dagens:
Klänning, Tina Wodstrup
Underklänning, Odd molly
Sjal, Vintage by Fé
Stövlar, XUZ
Kofta, Odd molly


1 kommentar:

Anonym sa...

Väntar med spänning på att höra om det var lätt att få bort för dig. Själv höll jag på i ca 2tim!! Kanske kan jag få tips i så fall, för själva lacket blir verkligen snyggt/ annie