torsdag 13 februari 2014

House Doctor-burkarna har kommit

Idag kom mina fina burk-muggar-med-sugrör från House Doctor! Söta som socker och med rum för 550 ml av något gott. Priset är 49:- styck och etiketten sitter på insidan och tas bort vid användning. Det krävdes lite detektiv-googlande för att hitta dessa eftersom de är slut överallt. Till slut hittade jag dem hos Borett.se, så om du är sugen på ett par burkar med svart-randiga sugrör tycker jag att ni börjar leta där. Observera att burkarna inte är gjorda av glas som webbutiken anger, de är gjorda i hårdplast. Å andra sidan är burkarna inte heller några "flaskor" som anges i rubriken.. men skit-det-samma, burkarna finns där och de levererades ett par dagar efter beställning.

Dagens är min gamla stickade rugguggle-kofta från Miss Sixty tror jag..eller kanske Replay...

Inga kommentarer: