söndag 2 mars 2014

Koolaste bootsen och Odd molly-REA

Gårdagens Melodifestival bjöd på så sjukt dåliga låtar att jag var tvungen att distrahera mig med lite slösurfning för att inte bli förbannad och hittade då de allra koolaste bootsen med broderade blommor på! Riktigt hippie-Odd molliga och med 50% rabatt. Märket heter Cuadra och modellen Clara och du hittar dem hos webbutiken med det söta namnet Happy Hilda.

Därtill hittade jag även en dansk webbutik, Lilian Vinter med en hel massa Odd Molly på rea.
Enjoy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Instämmer, fy sjutton vad tråkig mello var!!!
Satt själv och läste en bok samtidigt :)
Kram A

Anonym sa...

Såg att din skor från muderingskompaniet finns kvar!!
Skulle du på nån vänster kunna mäta hur stora de är.....
Kram A

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Hello min fellow andra-chansen-hatare och multitaskare! :)Ja! Munderingskompagniet-bootsen finns fortfarande kvar (jag hade tänkt att lägga ut dem på Tradera för sisådär tre veckor sedan men...latmasken du vet!)
Jag mätte och får det invändiga måttet till ca 25cm, mina 39or passar perfekt i dem.
KRAM!