fredag 2 maj 2014

Fylla en ledig dag, REA och ett Odd molly-fynd

Så hur ska denna klämdag spenderas? Det enda jag egentligen MÅSTE göra är att fylla på kylskåpet och möjligen städa åt smådjuren - annars är det frilek som gäller. Fast jag tror jag ska ta på mig vuxenmössan och ta itu med tvättstugan och kanske, bara kanske, kasta mig över kassarna innehållande kläder som ska ut på Tradera.

För er som letar efter något fint att bära till sommaren kan jag tipsa om att Biskopsgården har 4 års jubileum och firar detta med 20% rabatt på allt utom rea.

På provkollektions-utförsäljningen i Barkaby fanns massor av fina vår-och sommarplagg. En söt Lovely knit i gult kan vara bra att ha på sommarkvällarna.


3 kommentarer:

fia sa...

Hej, snälla snälla, kan du inte ha en bloppis före tradera? Har använt de sakerna jag köpte från dig en annan gång så mycket! Fin i gula koftan var du dessutom:-) Mvh Sofia

Anonym sa...

Hej!
Håller med Sofia ovan, vad är det du ska sälja och vilken storlek?
Mvh Anna

Anonym sa...

Hej,
Vad har du för alias på Tradera så jag kan kika och skickar du till Finland?
Trevlig fortsättning på veckoslutet!
-Sara-