Ååååååååå, jag har sett en sådan galet snygg cognacsfärgad, lapptäckesaktig, skinnväska!
Den skulle passa till allt....och lite till. Hmm, undrar vad jag ska sälja för att sponsra den? ..Vi har väldigt mycket, av maken uppdragen, silvrig fisk i frysen, den kanske går att kränga.
Fisk anyone?
--------------------------------------------Dagens är ChillNorways veloriga Iris Top i sand, Chrysalis Minigown samt knee highs från Swedish Hasbeens.

1 kommentar:
Åhh vilken snygg väska. Gillar den totalt!
Tycker att du är så fin i dina kombinationer med chrysalis minigown när den tittar fram som idag. På dig ser det helrätt ut, men när jag tar på mig något liknande så ser det bara ut som nattlinne. Suck!
Kram från V
Skicka en kommentar