torsdag 27 januari 2011

PLOPP, Plopp, plopp...& en gårdagens Lumberjackie

...Vad är det som droppar? kanske ni undrar.

Ja, inte sjutton är det glassås som hos Alfons Åberg, hos oss är det snordroppet från våra näsor som hörs. En liten familjeförkylning är dock inget att sjåa upp sig för, det kunde ha varit mycket värre, magsjuka tex. Det är grejer det!



Gårdagens stass går alltså under benämningen byxlös skogshuggare. Det ser dessutom ut som om jag har genomskinliga tights på mig, men det vill jag genast dementera, de är bara lite glansiga. Tur-luva lycko-luva på knoppen.
Återkommer senare med en velourigt mjuk liten sak!
:)

Inga kommentarer: