onsdag 28 oktober 2009

Där är den! Min drömklänning...

Kikade precis in till gulliga Katinka och hon har spännande information om Odd Mollys pre-spring kollektion hos fina Butik Sara 1896. In och kika med detsamma!
Hjärtat slog ett extra slag då jag såg min drömklänning bland de andra härliga Molly-plaggen, en underbar somrig sak i ljuvaste ljusblå med rutiga detaljer och vacker brodyr. Jag har längtat efter denna skapelse alltsedan jag såg ett foto av vackra Helena C med klänningen på.

Den här klänningen får kosta vad den vill, jag MÅSTE bara ha den!
Åhh, vad jag längtar!
:)


(Bilderna är lånade av oddmolly.com samt sara1896.se)

12 kommentarer:

Nena sa...

Ja, nu blev man ju frestad igen! Farligt det här! Tur att det dröjer ett tag iallafall! Nu ska jag njuta av min deidres som fick följa med till jobbet idag, mjuk och go och ljuvlig!!!

Ina sa...

Jag håller med dig, denna klänningen är underbar och MÅSTE bara bli min!! Jag är också inne på den blå faktiskt. Jag har mycket rött och rosa i min garderob så en klänning i ljuvaste ljusblått hade passat mig utmärkt. Åh vad jag längtar!!
Kram på dig du fina!!
Ina

Anonym sa...

Ah! Varför har vi alla samma smak!

Just denna är också min absoluta favvisklänning: den i ljusblått. Den SKA jag ha!

Hoppas den inte är så dyr...
/fia

Ina sa...

Undrar om skärpet tillhör klänningen eller om man köper det separat? Det passar väldigt fint till klänningen!

K. sa...

Ja, den klänningen är riktigt söt. Håller med dig. Min favorit också. Snart är den här och då har du den. Kram

Evalena sa...

o, den är fin! Kan bara hålla med!
KRAM

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Nena,
Jag blir så avis på din Deidres...men jag fåååår inte! Dessutom bevakar jag en auktion som går ut imorgon som jag ämnar att ninja!:)
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Ina,
Den är SJUKT fin, helt ljuvlig! :)
Jag blir lite paralyserad av att titta på den, vilket inte är helt normalt då det ändå bara är en klänning! Den rosa är också underbart fin, men det är något speciellt med den blå.
Jag gissar att skärpet inte hör till klänningen, men jag hoppas att det gör det för passar verkligen fint till!
Stor kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Fia,
Det kommer nog bara att säga swisch så är det slut på dessa underbara klänningar! Jag säger som du: DEN SKA JAG HA!
Det ska bli intressant att se vad den kostar.
Ha det bra!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Katinka,
Jag är nervös redan nu att jag inte ska få tag på en! Oj vad jag ska vakta webb-shopparna!
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Evalena,
Ja, alldeles alldeles underbar...:)
Kram!

exklusivvardag sa...

ja visst är den ljuvlig minsann :-)