söndag 4 oktober 2009

Nytt på Tradera

Då är det söndag igen och på Tradera har det i vanlig ordning kommit ut ett gäng med nya fina Mollysar!
Jag har inga egna auktioner som går ut idag men ska ändå hålla lite koll, kanske kan man göra något klipp!
Här kommer ett litet urval av de nyupplagda Odd Molly-auktionerna:

1)Snygg beige Molly-kjol i storlek 3. Utropspris 149:-.
2) Underbar Molly sidenklänning i storlek 0. Utropspris 699:-.
3) Söt Molly sidenkjol i storlek 0. Utropspris 499:-.
4) Ljuvliga Everywear Dress i rose, storlek 1. Utropspris 900:-.
5) Fantastisk Spoiler Underskirt i rött, storlek 1. Utropspris 350:-.
6) Fin Molly-klänning, #473, storlek 4. Reservationspris 1200:-.

Jag är väldigt sugen sidenklänningen och den läckra röda Spoiler Underskirten, kanske kanske...
:)
(Alla bilder är lånade från Tradera)





4 kommentarer:

Nena sa...

Diktiga godbitar allihop. Ska försöka hålla mig ifrån Tradera lite hade jag tänkt, men det går väl så där kan jag säga...

Nena sa...

Inte diktiga (kul nytt ord) Utan riktiga...

Ninna med En Skopa Odd... sa...

..Men tanken är god. Jag borde verkligen göra detsamma!

K. sa...

Ja, du är då duktig på att hitta godbitarna må jag säga. Något du kanske kan unna dig? Kram!