måndag 5 oktober 2009

Paketet från Grandpa

Bina och Ina gissade självklart rätt angående paketets innehåll, visst är det ett par ljuvliga träskoboots från Swedish Hasbeens!

Supersnygga i färgen cognac och ljuvligt sköna på foten. Jag hade hört att bootsen skulle vara lite svåra att få på sig, jag antar för att de inte har någon dragkedja. Men så var absolut inte mina. Superlätta att dra på, till och med lite stora, inte på längden men i skaft och runt om foten, och då ska ni veta att jag har bredare fötter än Kalle Anka. Kanske beror skillnaden mellan olika par på att de är handgjorda. Jag är hur som helst ganska nöjd att de är lite stora vilket lämnar plats för en tjockare socka.
Jag valde att gå upp en storlek då min vanliga storlek skulle bli på gränsen för litet enligt Swedish Hasbeens storlekstabell.

Jag är så glad över mina nya boots och skall vårda dem ömt!
:)

15 kommentarer:

Ann sa...

Jag tycker dom är så otroligt snygga!
Njut av dina toksnygga skor.

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Ann,
Jag också! :)Jag blev nästan lite besatt av dem innan jag klickade hem dem.
Tack!
Ha det bra!

Nena sa...

Finfina. Och vilken oerhört läcker färg!!

Pingla sa...

Åhååå, det där är ett par önskeskor för mig.
Du kan väl rapportera längre fram hur de är att gå i när det blir lite kallare. Har en fundering om att de kan kännas ganska "stumma" då.

Lilly sa...

Å vad fina! Älskar färgen :)

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Nena,
Jag föll verkligen för den här färgen, till vintern eller sen höst skall det även komma ett par skitsnygga i mörk plommon! :)

Molly-Marie sa...

Åhhhhhhhhhhhhhh, vilka snygga...jag är i desperat behov av flera stövlar med lite klack.
Måste prova på Grandpas (bäst att lämna plånboken hemma kanske?)

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Pingla,
Det var de för mig med! :) Tur att Tradera finns så att man kan få in lite pengar!
Dessa är definitivt en höststövel men eftersom mina är lite stora skall jag sätta på mig tjockisullsockan, då ska det nog gå att använda dem även på vintern...fast inte om det är slaskigt! :)

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Lilly,

Tack tack! :)

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Molly-Marie,
De är tokigt sköna! Som att gå i träpjucker, jag rekommenderar dem verkligen! :)Finns i mååånga fina färger, så ta bara med pengar till ett par! :)

modellmini sa...

Hej!

UNDERBARA! Dock läste jag nånstans att dom inte tål vatten? Vet du om det stämmer?

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Modellmini,
Precis, eftersom det är träklack är de känsliga mot väta. Jag ska olja in den lite så blir de något tåligare. Jag ska vårda dem ömt! :)

♥ Bina ♥ sa...

mmmmmmmm så fina!

exklusivvardag sa...

Oooo grattis :-) De ärsååå fina!

Ina sa...

Åh vad snygga och vilken härlig färg! Kommer passa perfekt nu i höst till fina strumpor och dina fina OM. Grattis till ett bta köp! Måste kika in och se vilka färger de finns i mer men jag ska inte köpa, inte köpa, inte köpa... ;-)
Kram Ina