torsdag 8 oktober 2009

Tre liter hårvård

Idag har jag inhandlat 1,5 liter schampo och lika mycket balsam! Det kan man kalla storpack delux.
Jag brukar köpa dessa gigantiska förpackningar, dels för att det blir bra mycket billigare i längden och dels för att de små förpackningarna inte räcker särskilt länge till mitt bångstyriga burr och jag är så dålig på att masa mig iväg för att inhandla nytt.
Vanligtvis brukar jag använda ett annat märke, och har gjort så i 10 år, ja faktiskt sedan mitt hår växte ut igen efter cellgiftsbehandlingen jag genomgick då. Det gamla märket har funkat finfint men nu såg jag dessa flaskor av märket MATRIX, och tänkte why not (eller egentligen var det nog min plånbok som tänkte det, för det var bra pris!:)), så jag slog till!

Har ni provat detta schampo och balsam?
Vad tycker ni om det?

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Jag brukar oftast alltid ha Matrix, verkligen bra grejor..
Vill också ha stora "dunkar"!
Har de små flaskor (250 ml) nu, tjatar på min frisör att hon ska ta in de stora...
De små varar ju ingenting...
Ha en bra fredag!
Kram

Anonym sa...

Jag gillar Matrix shampoo och balsam.

Tabby

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Tack för era svar tjejer! :)