onsdag 18 november 2009

Dagens svarta och helt o-Mollyiga

Idag matchar jag verkligen vädret utanför, helsvart.
Outfiten i sig är ganska tråkig, inte en endaste liten upp- iggande Molly så långt ögat når, men jag lägger ändå upp ett par bilder eftersom jag tänkte visa er skärpet jag köpte på H&M igår. För övrigt är kofta och linne också från H&M, jeanstights från GinaTricot och stövlarna är okända.

Nu ska jag strax åka till jobbet. Barnen är redan på dagis, maken på jobbet och vovven hos sin dagmamma, så det är väldigt tyst i huset...tänk om man kunde få krypa ned i sängen igen och rulla ihop sig till en liten boll och sova några timmar till. Ljuvliga tanke.
Nä, men det går ju inte, istället ska jag susa till jobbet, hämta en balja kaffe och sätta på högsta möjliga värme på mitt kontor. Eller så barrikaderar jag mig hos någon av mina gulliga arbetskompisar och pratar roliga saker såsom kläder.

Ikväll ska jag bekanta mig med Svinisvaccinet, det kan bli intressant.
Kram!
:)

7 kommentarer:

Nena sa...

Ja, lycka till med vaccinet. Väntar fortfarande på nån slags besked om när jag kan tänkas få mitt! (samtidigt som folk faller som käglor omkring mig på jobbet...) Har två grabbar hemma idag med 39 grader och ont i huvud och kropp, de fick sprutan igår. Lillsyrran däremot klarade sig undan med lite värk i armen.
Fin är du - med Molly eller utan!

Shopaholic sa...

Hej vännen,

Mitt skärp är annorlund din, den har liksom en skåra i vilken man sätter in den ena flärpen och dra åt...vet inte om jag förklarar särskilt bra, men därför är den helt slät i ryggen. Din var ockå fin! Du får även ursäkta att jag lyckades radera ett av din kommentarer idag när jag skulle godkänna den....aaaarggghhh....förlåt, förlåt...
KRAM

Shopaholic sa...

Lycka till med vaccinet...ska nog gå bra, håller tummarna ;D
KRAM

K. sa...

Ja, men du är ju alltid fin vad du än har på dig så det gör inget med de mörka kläderna. Hoppas vaccinationen går bra! Håller tummarna! Kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Nena,
Jag har bestämt fått en släng av feber och ont i knoppen och tycker lite synd om mig själv!
Hoppas dina pojkar mår bättre!
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Odd Molly-holic,
Hej söta du! Jag förstår precis hur ditt skärp ser ut, jag anade at detr var så också! På mitt finns det nämligen ingen skåra så därför blir det knöligt...det kanske går att fixa till något! :)
Stor kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Katinka,
Du är så gullig, tack!
Kram!