lördag 17 juli 2010

En underbar ChillNorway-höst 2010


Åh åh åh,
jag såg precis att ChillNorway nu har släppt de nya fina bilderna på höstkollektionen 2010!
Jag blir alldelens till mig i trasorna, härlig velour, mysigt stickat och vackra kappor...Jag har redan siktat in mig på ett par finingar som jag absolut måste ha, men mitt förstahandsval är nog underbara Skunk Dress men härliga Ludde Cardigan och Dragonfly kommer tätt efter!
Jag vill att sommaren skall vara lång men när jag ser detta längtar efter hösten!
Alla bilderna är lånade från ChillNorway

8 kommentarer:

Jeanette sa...

Åh vad mycket fint! Jag som har snöat in totalt på lila blev ju helsåld på just den. :D
Kram på dig i värmen!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Jeanette,
Ja, den lila är bara så jättefin, modellen är så söt och längden är perfekt!
Jag vill minnas att det är fler plagg i kollektionen som kommer i just den fina lila färgen...
Stor kram!

Septemberflikka sa...

De är ju söta de små liven (syftar på kidsen).
Gulp! Vilka snygga saker! Hittar flera saker jag skulle kunna tänka mig. Dragonfly, voluspa jacket, agat dress, Diamond dress, caterpillar cardigan...listan kan göras lång. Kanske dags för mitt första Chill-plagg. Hoppas nu att flera webbutiker tar in märket.

kram

Jeanette sa...

Ja, det ska bli riktigt spännande och se vad som kommer. Har ju faktiskt iaf 2 affärer när mig som ska ta in deras vuxen sortiment i höst och sen är det väl någon/några i Malmö. :)

Frusna flickan sa...

Ja verkligen fina kläder! Jag lev sugen på den bruna velourkappan/cardigan/tunikan (man ser den ju bara från sidan) och kappan längst ner men den lär ju vara vråldyr...

Tack för denna intressanta visning!

Kram

Anne sa...

Tack snälla för bildkavalkaden. Jag har inte tidigare fått upp ögonen för detta märke men nu väcktes mitt habegär rejält! Vet du var jag kan hitta dessa raringar?

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Frösötös,
Hej hej! :)
Jag är också helt såld på ChillNorways underbara kläder! Märket är ganska nytt i Sverige och hittils har det bara varit en handfull svenska butiker som salufört CN. I vintras fick dock många upp ögonen för märket och intresset blev enormt!
Höstens kollektion ,som kommer i augusti, kommer att finnas i många fler butiker än tidigare.
Nantucket (klickbar logga finns i sidomenyn) kommer att ta im massor (de har även endel kvar från förra kollektionen). Nantucket kommer även att öppna webbshop inom kort det går också bra att ringa, de skickar per post. Vestis (se logga i sidomenyn) får också in många finingar, bara att ringa, de skickar också per post.
Melrose & Co i kungsbacka har också, liksom Mellami (webshop).
Kram!

Anne sa...

Å härligt - tack igen för jättebra info! Ska genast börja klicka runt. Eller åtminstone senare i kväll det gäller ju att ta vara på solen :-)
Kram