lördag 7 augusti 2010

Jagad Molly- Äntligen här!

Äntligen är den här, Chrysalis minigown i almost black!
Som jag har jagat denna lilla svarta sidentrasa och efter ett tips från söta Christina hittade jag den hos Lisen.dk.
Tjohoo!

Lindex nätshop finns ett par jeanstight för 199:- som jag tror blir snygga till Chrysalisen. Jag funderar på att beställa ett par till höstens outfits.

------------------------------------

Tips!
Jag kikade in på Anna Cills webshop och hittade Creams supersöta underklänningar i vitt och rosa. Finns i storlekarna 34-42 och priset är 349:-.

5 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Å äntligen är den i hamn! Supersnygg kombo det där och jag söker den SNYGGA OM jackan än...den är en dröm=)....Men det är hasbeensen med!;D

Kramar
Adela

Jeanette sa...

Yes! Vad roligt att du hittade den. Super snygg outfit till hösten helt klart.
Kram

Sara Mia sa...

Ovanstående kombo kommer att bli klockren. Ser fram mot IRL-bilder så småningom. Kram!

Dr Molly sa...

Den kombon kommer att va fantastiskt snygg på dig!! Kramar

exklusivvardag sa...

TIPS... vi får ocksp in massor av nytt fr cream snart :-)