söndag 8 augusti 2010

11 timmar kvar av semestern & en Dagens

Idag besökte vi den vanliga söndagsloppisen igen, det är alltid många barnfamiljer som säljer kläder och leksaker där och man kan göra riktiga fynd!
Förutom ett gäng Turtles- och Ben 10-figurer, en Care Bear och några andra leksaker, alla i finaste skick för en billig penning, hittade vi ett par helt nya Nike-skor till pojken för 50:-. Jättefina och i precis rätt storlek, perfekt till hösten!

-----------------------------------

Idag är det min sista semesterdag, de sju veckorna har känts som ett halvår och jag är nu både utvilad och redo att börja jobba igen. Ledigheten har varit fantastisk med 5 veckor av värme delux och de resterande två med normalt svenskt sommarväder, men nu ska det bli superkul att träffa mina arbetskompisar igen!
Nu kommer jag dessutom att ha användning för mina Mollysar igen och det betyder i sin tur väsentligt fler outfitbilder än vad sommaren bjudit på.

Dagens består av min gamla Branting-klänning och pärlprydda sandaler från Ellos. Jag är väldigt förtjust i just de här sandalerna men de är av prutt-kvalitet då massor av de små metallpärlorna har lossnat. Jag ska ta och reklamera dem och se om jag kan få ett par nya.

4 kommentarer:

Jojo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sara Mia sa...

Skönt att höra att du är utvilad. Själv har jag några dagar kvar. Men till helgen är det dags att "sparka igång". Kram!

anoukh sa...

Hej, är inte din klänning från Bondelid? ;-)

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Mollyista,
Ha ha, jovisst är den det! :) Jag skyller på att jag nedsatt hjärnaktivitet pga av för lång semester!