torsdag 19 augusti 2010

Lockande rea-tips & en Dagens

Maria mailade mig ett rea-tips som jag inte kunde motstå!

Liksom Maria slog jag till på två fina underklänningar från Cream för halva priset på Okidokis webshop. Kika under "Damkläder REA" så hittar ni ett gäng fina Cream-kläder till bra priser.
Under fliken "Skor REA" finns härliga barnskor från Molo liksom snygga Timberland för dam och barn. Jag klickade hem ett par Timberland Trailscape med rosa detaljer till den lilla här hemma som växt ur sina sneakers under sommaren.
-------------------------------------------
Dagens består av en Fonda Dress i chalk, jeanstights och mina vita gummistövlar från Hunter.

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Snygg, snygg, snygg i allt!=) Å denna Fonda så fin den är! Fick hem min Grandmas från UK igår TACK VARE DIG! Bästa tipset, du är en INSPIRATION hela du=)

Kramar
Adela

Anonym sa...

Hej! Hur snyggt som helst!
Hur är stl i Hunter?
Väldigt givande blogg, kollar varje dag.

Kramar Camilla

Sara Mia sa...

Ja, en Fonda kan aldrig bli fel och den är urskön. Läckert med gummistövlarna till. Kram!

Lillis goes Odd sa...

Jag fick tag i ett par handskar på AjaBaja :-) *glad igen*

Så fin du är idag! Undrar just om jag ska tvätta min fonda och ha den på kräftskivan ikväll... JApp det gör jag nog.
Ha det gott!
Kram