onsdag 8 december 2010

Tomten pryar hos Nantucket

Imorgon kan jag, såvida postbilen inte bestämt sig för att ta en rejäl detour hämta ut ett stoort paket från Nantucket, det är nämligen de förbeställda Pre-Spring Mollysarna som är på väg.

Hurra!

I väntan på paketet måste jag visa er ett par skitsnygga stövlar i rött från ART som jag hittade hos FOLK Malmö. Art Tate Rouge är i 100% skinn och har en bekväm naturgummisula och stora dekorativa knappar. Priset är 2200:- och jag vill så gärna ha ett par!
Till de röda snyggingarna önskar jag mig även en Molly-klänning ur FOLKS Pre Fall Sale, nämligen Mononoke Dress i färgen military. Jag har provat den mer än en gång och klämt på den ännu fler gånger, nu när den är nedsatt med 700:- är det ganska lockande att slå till!
---------------------------------------------
Igår fick jag ett jättegulligt mail från en läsare, -Tack Therese! :), hon tipsade mig om butiken Creations by Liz och deras helt fantastiskt vackra kappor med stor luva och ljuvliga dekorationer av märket Didi shakti. Finns i färgerna rosa, grå, turkos samt grön och kostar 2285:-
Åh, när jag vinner drömvinsten skall jag köpa en kappa i varje färg!
---------------------------------------------
Dagens är Velour Hooded Tunic i rose med lite svarta tillbehör!

2 kommentarer:

Helena sa...

Mononoke har jag också spanat på ( känns dock inte rätt att shoppa något man inte kan ha just nu).
Skulle förmodligen sitta bra på dig eftersom du passar fint i brunt

Kram

Jeanette sa...

Ja, paket gillar vi ju! :) Spännande och se vad du får hem. :)
Kram