onsdag 9 mars 2011

Att löka runt- Odd Molly style!

Längst ned i Barkaby Outlet-påsen låg något alldelens underbart mjukt och väldigt rosa, nämligen Odd Mollys fina Velour Hood med tillhörande brallor i hot pink från en tidigare provkollektion, inköpta på 50% rea!

Perfekt stass att löka runt i en slapp söndag...eller måndag, tisdag, onsdag..ja ni fattar... och jag älskar den men det finns ett aber, jackan är för kort och det glipar mellan hoodie och brallor. Är man under 25 funkar det ändå, är man över 30...maybe not.

Så, är du under 1,72 lång och önskar adoptera ett helt nytt rosa velour-set i storlek 1, är det bara att maila!
:)--------------------------------------
Igår fick bloggen stå tillbaka för Tradera-paket-packande och lite extra sömn, så idag får det bli en dubbel Dagens....

Plain Dress i military tillsammans med Tri Knit Scarf och Primeboots.
Noa Noa-klänning i ull kombinerad med Bikette Demin Jacket å Primes.

9 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Ahh så snyggt med tri knit och ka-chingen! Jättefint.

kramar!

Hilde sa...

Du är ju snygg i allt även om det glipar lite. Inte för att jag ser någon glipa. Själv lökar jag runt i Ka-ching trousers powder med Varsity dress i military, ingen kombo jag rekommenderar, men den är mjuk och go.
Kram

Lindi Loo sa...

Så fina dagens! Dina bilder på Ka Chingdress får mig att sukta...
Jag lökar, liksom Hilde runt i mina Ka Ching. Har precis hyllat dem till skyarna ha ha.
Kram!

Linn sa...

..är möjligen intresserad. Mailar dig :)

helena sa...

Hade jag varit som du så hade jag haft linne under mjukisdressen som går ner en bit under jackan!

Tycker att du är superfin i din mysdress!! Jag har byxorna och älskar dem! Tror att du ångrar dig om du säljer!!

Sara Mia sa...

Jag lökar runt i samma stass fast i blått på helgerna. Skönare finns inte. Nu har jag fördelen (kan vara så någon gång)att vara kort, så glipan är inget prblem. Fast jag brukar ändå oftast ha min vita Lolelove tank under som förlängare. Snygga kombos du visar som vanligt och nu får vi upptagna kvinnor snart boka in en "skvaller-fika" downtown. Kram!

Anonym sa...

Hej! Även jag är intresserad av din rosa mjukis. Har precis mejlat dig... Kram Malin

Evalena sa...

Är det nån över 30 som kan bära upp ett sånt velourset så är det DU!
BTW tror jag att jag sett Agnes-Nichole Winter i massor av såna set, och hon är då över 30+30 - minst!
Behåll säger jag!

kramis ditt snyggo! Like the Bratzversion too! ;-)

Ann sa...

Jamen det sitter ju jättefint på dig. Jag gillar färgen.