torsdag 10 mars 2011

En Molly kom tillsammans med en liten överraskning!

Idag kunde jag hämta ut mitt efterlängtade paket från Två Små Gummor innehållande den übermjuka och fantastiskt fina
Ka-Ching Pocket Dress
i färgen dark powder!Jag kunde i vanlig ordning inte hålla mig tills det jag kom hem utan slet upp paketet i bilen och blev galet glad när jag upptäckte den fina presenten som fanns med i paketet i form av Odd Mollys handkräm!
Jag och mina vinternariga händer tackar så mycket, ni är för rara!
:)
Ka-Chingen skall absolut invigas redan imorgon!
------------------------------------
Dagen var också i något slags velourigt material, Deirdres Dress är mjuk och skön, helt galet mönstrad och alldelens alldelens underbar! Under skymtar Odd Molly-underklänningen i gammelrosa.

4 kommentarer:

Casa del Caos sa...

Vilka snälla gummor!!!;)

Du borde döpa om bloggen till "Combo-Queen", för det är det du är: en mästare på att kombinera kläder!!!

Ha en trevlig helg!
Kram!

Sara Mia sa...

Mer velour åt folket! Det är så himla skönt och i detta fall snyggt. Jag blir inspirerad och ska nog lufta min vita velour-wrap idag. Kram!

helen by the westcoast sa...

Jättfin klänning på dig! Jag vill också ha en!Sitter själv med velour på, underbart!
Önskar dig en trevlig helg.
P.S Tack för din underhållande läsning!

Ann sa...

Ser fram emot att få se bild på nya Odd Molly plagget. Jag håller med flera andra att velour är så himla skönt att ha på sig.