onsdag 16 mars 2011

Happy as a clam in high water...

Glad
Glad
Glad
Japp, idag är jag one HAPPY mussla!

Jag fick nämligen reda på att tjänsten jag sökte för ungefär en månad sedan nu är MIN! Det är helt fantastiskt, jag blir kvar på företaget där jag stormtrivs, med arbetskamraterna som är riktiga vänner och nu får jag dessutom jobba med det jag allra helst vill!
HELT UNDERBART!

Ja, den här musslan är sjövild av glädje...fast tyst sjövild för barnen har just somnat. Det nya jobbet har dock firats med en rad glädjeskutt och konungen av fredagsmys, tacos!

19 kommentarer:

Frusna flickan sa...

Men oj! Jättegrattis till nya jobbet! Vad fantastiskt roligt.

Kram

Filippa sa...

Underbart det låter! Stort grattis till nya jobbet!! kram

Anne sa...

Stora grattiset! Men du det måste vara svårt att vara sjövilt tyst ;)
Kram på dig!

Dr Molly sa...

GRATTIS!!!!! Ses imorgon! Kram

Sara Mia sa...

STORT GRATTIS! Vad roligt när man trivs på jobbet och kan få fortsätta utvecklas. Kram!

Ann sa...

Wow, vad härligt. Grattis till nya tjänsten. Speciellt roligt om man trivs med sina arbetskamrater. Än en gång jättegrattis. Vilken härlig måltid du visar, blir såå sugen :)

Hilde sa...

Stort grattis till nya jobbet.
Kram

Evalena sa...

SUPERDUPERMEGAGRATTIS!

Jagtror det inte bara är på grund av att du torde vara den bäst klädda bruttan på ditt jobb, det är nog mycket din personlighet och din kunskapsbanks förtjänst oxå! ;-)

kram!

Lingonberrie sa...

Grattis, grattis grattis! Förstår att du flyger fram nu..

kram

Unknown sa...

Grattis:) Och stor kram!

♥ Bina ♥ sa...

Ohh GRATTIS!

*KRAM*

Nena sa...

Grattis! Vad härligt när det blir precis som man vill!
Kram

Nina sa...

Stort Grattis! Vad spännande! Kramar Carina

Viola sa...

Grattis!!
Oj så härligt med nytt jobb!

Jag sitter själv på min uppsägningstid och väntar på att det ska bli 1:a juni så jag får börja på mitt nya jobb :)

Ina sa...

MEN vad kul!!!! Grattis till dig, vad underbart att du fick det du så gärna ville ha.
Kram Ina

Pingla sa...

Mäh hallå och grattis.
Hade jag ju missat helt. Stort bamsegrattis och tack för igår.

..... är fortfarande orolig att ni gått vilse ;-)

Kram

HOUSE of ADELA sa...

Å grattis fina tjejen! Nyfiken givetvis då jag inte vet vad du jobbar med...om det inte är top secret=)...??=)

Kramar
Adela

Ninna med En Skopa Odd... sa...

TACK TACK TACK FINASTE NI!
Jag är så himla glad för den nya tjänsten, det ska bli SUPERspännande!
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Adela,
Hahha, nä det är inget agent-jobb så det är inte hemligt! :) Jag ska arbeta som kommunikatör/marknadsförare på det GIS-företag som jag jobbat för i sju år. Det ska bli otroligt roligt!
KRAM fining!