söndag 20 mars 2011

Lite sommarnytt från ChillN!

ChillNorways hemsida har det kommit ut ett par härliga basplagg i form av Grape tee, Apricot long sleeve och Plum singlet men även jumpsuiten Pineapple suit i färgen navy.

En annan ChillN-jumpsuit är Parrot suit i ljus denim, jag använder sällan byxor och en byxdress har jag nog inte burit sedan examen i andra klass men den här lilla ensemblen är en otippad goding. Nu har jag inte provat Parrot suite, så jag vet inte hur den är i storleken men jag skulle kunna tänka mig att ev gå upp någon storlek bara för att få den riktigt baggy, jag tror nämligen att den är absolut snyggast så. Sedan skulle jag nog ta och skaffa mig en snygg solbränna, hasa upp benen till knickerslängd och kombinera den med ett enkelt linne, kanske Plum singlet, och ett par enkla sandaler.
Hade jag begåvats med ett par riktigt riktigt snygga spiror hade jag slagit till på de absolut sötaste små velourshortsen, Tulip shorts, i samtliga färger! De är bara för ljuvliga med bred bekväm mudd i midjan med band att dra åt, två små spetsprydda fickor fram och likadan bomullsspets runt benslut. Ursöta!

3 kommentarer:

Mollyhullu sa...

Hi! I just put few pictures about the Parrot Suit at my blog. It's normal to small in size so I'd recommend to go up one size if you wanted it to be a little bit baggy (like I did). It's so cute and comfortable, I love it :)

Anna sa...

Jätte fina shorts!

Casa del Caos sa...

Ojojoj! Sparkdräkt har jag inte haft sen mamma upptäckte att jag hade lång överkropp och korta ben, så det är väl ungefär 35 år sen dårå! ;)

Korta shorts? Jo, den dagen celluliter är högsta mode så ska jag väl kunna klämma på mig ett par! Mohahaha!

Ha det gott!

Pssst! Vad härligt ni verkade ha i Hufvudstaden!