måndag 14 mars 2011

Mello-kvällen & Campadre

Mello-kvällen var fantastiskt trevlig och jag kan bara konstatera att jag har världens bästa jobbarkompisar!

Med ett bord som dignade av godsaker i form av snittar, lax, parmaskinka, honungsmelon, tapernade, ost mm., rosébubbel i glasen, ballonger i drivor och med duniga boas runt halsen tog vi plats i soffan framför Mellot. Vi fällde tantsjuka kommentarer om unge Danny, förfärade oss över Sanna Nilsens frisyr, blev trötta av Linda Bengtzings übertotala energi och tyckte att Erik Saade var en helt ok vinnare.

Kvällen avslutades ganska tidigt med party-mått mätt och det var skönt att komma hem och få dra av lösögonfransarna och krypa ned i säng. Söndagen spenderades tillsammans med min kompis betongkepan och det berodde mer på spända axlar och nacke än på gårdagens bubbel!

Nu har jag glammat färdigt för denna gång och jag känner mig mycket nöjd och kan återgå till min ganska så härliga och sköna vardag!
:)
----------------------------------------
Har ni förresten kollat in Campadres nya Neptune Design kampanj?
Tuffa färgglada klockor till 71% rabatt finns nu att fynda för 149-199:- styck, jag funderade på en rosa till mig själv men valde att köpa en till min mamma istället, hon älskar turkost, så en sådan fick det bli!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka läckerbitar! Och då menar jag inte bara tilltuggen, utan även donnan själv! *ler*

Kram,
Anita

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Anita,
Haha! Vi saknade dig din snorbobba!:)
Stor Kram!

Johanna sa...

Men de har inte släppts ännu va?
Hur vet du vad de kommer att kosta?